Odpowiedzi

2010-02-08T14:03:32+01:00
Swoje umiejętności jest bardzo warto rozwijać.
Dzięki nim rozszerzamy swój talent i wiedzę na temat jakiejś rzeczy. Kiedy rozwijamy swoje umiejętności ludzie postrzegają nas inaczej i uznają za lepszych i mądrzejszych w tym, co robimy. Umiejętności mogą przydać tak się także w życiu codziennym. Dzięki nim możemy pomóc innym osobom w potrzebie. Jeżeli potrafimy zrobić coś jednego, warto znaleźć jakąś druga rzecz, w której bylibyśmy dobrzy. Dlatego uważam, że warto rozwijać swoje umiejętności oraz zainteresowania. To wszystko zawsze może się przydać w trudnej sytuacji.

;]
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:22:23+01:00
Moim zdaniem umiejętności trzeba rozwijać żeby mieć dobrą pracę i szkołę. Ale czasem ludzie rozwijają się nawet przez swoje hobby bo np: lubią się zajmować polską czyli kraj obrazami lub lubią politykę albo nawet ćwiczą sporty co pozwala im na rozwijanie swoich umiejętności. Często chcąc się rozwijać ludzie nawet w wieku starszym niż 40 lat chodzą na studia. Dzieci w wieku gimnazjalnym już wiedzą co je interesuje i wybierają szkoły poza gimnazjalne oraz koła ich zainteresowań. Często jednak zdarza się że nie można wybrać zawodu związanego ze swoim zainteresowaniem i trzeba zrezygnować z marzeń wielkiej sławy o której się marzy. Rozwijać umiejętności można też nie tylko na studiach ale nawet w samej szkole podstawowej, gimnazjalnej i po gimnazjalnej lecz jednak chce się osiągnąć wymarzony cel najlepiej iść na studia.
5 3 5