Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:08:13+01:00
Książki. Fajna sprawa. O ! I jaka to zabawa.
38 1 38
2010-02-08T14:08:57+01:00
W księgarni "..." jest bardzo dużo książek. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Dla najlepszych klientów mamy specjalne rabaty do -50%. Księgarnia "..." nigdzie lepszej nie znajdziesz .

Myślę że trochę pomogłem. xD
103 1 103
2010-02-08T14:10:47+01:00
Drodzy czytelnicy!
Bardzo gorąco polecam wam po zasięganie książek, ponieważ to one wzbogacają waszą wyobraźnię! W każdym miejscu możecie je czytać. Każdy wie, że łatwiej jest włączyć telewizor, lecz czytając książkę możecie sami wyobrazić sobie postaci, wydarzenia, a jeżeli czegoś nie zrozumiecie możecie przeczytać tą rzecz jeszcze raz. Książka wzbogaca także waszą wymowę oraz poprawia pisownię wyrazów. Jest to wspaniałe zorganizowanie sobie czasu, odpoczynek dla ducha oraz spokój. Dlatego bardzo zachęcam was do ich czytania!

Myślę, że pomogłam ! ;]
39 4 39