Odpowiedzi

2010-02-08T14:19:17+01:00
Po powrocie samarytanina pobity człowiek czuł się już lepiej. Wchodząc do pomieszczenia w którym był człowiek usłyszał : Dziękuję miłosierny człowieku. Gdyby nie ty pewnie umarłbym na miejscu. Odwdzięczę się jak tylko będę mógł . Nie jestem bogaty, ale jestem honorowy. jak będzie trzeba to będę mógł nawet przepracować u ciebie tyle ile potrzeba.

Tyle chyba starczy Jak by co napisz dam cui na priv wiecej
21 3 21
2010-02-08T14:24:45+01:00
Miłosierny Samarytanie!!!
Serdecznie dziękuję Ci za Twą pomoc. Gdyby nir Ty, to nie wiem, co mogłoby się z mną stać. Moje rany już się prawie zagoiły, bolą mnie nieliczne części ciała. Ty narazie nie wiesz, kim jestem, ale za Twoją pomoc wynagrodzę Cię w życiu wiecznym.
Serdecznie Ci dziękuję,
Poszkodowany.

myślę że pomogłam ;]
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:36:54+01:00
Drogi Samarytaninie!
Bardzo dziękuję za pomoc. Dzięki Tobie zostałem uratowany, nie wiadomo, co by ze mną się stało, gdybyś przeszedł obok mnie obojętnie. Twoja pomoc wiele dla mnie znaczy, niech Bóg Ci to wynagrodzi w Niebie! Powinno być więcej ludzi takich jak Ty, świat byłby lepszy. Nigdy nie zapomnę, jak wiele dla mnie zrobiłeś.
30 4 30