Odpowiedzi

2010-02-08T14:26:09+01:00
Jeżeli ciało A działa na ciało b pewną siłą F to ciało B działa na ciało A siłą F o tym samej wartości , kierunku ale o przeciwnym zwrocie

Zjawisko odrzutu jest to efekt odpychania się ciał.
Występuje on w przypadku, gdy następuje rozdzielenie się układu ciał na dwa ciała poruszające się w przeciwne strony.
Ruch ciał powstałych po rozdzieleniu się układu materialnego jest konsekwencją zasady zachowania pędu dla układu izolowanego.

w różnego rodzaju broniach palnych, armatach, działach.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:28:07+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Odrzut

III zasada
jeżeli ciało A działa na ciało b pewną siłą F to ciało B działa na ciało A siłą F o tym samej wartości , kierunku ale o przeciwnym zwrocie
2 5 2