Odpowiedzi

2010-02-08T14:33:04+01:00
Ogłoszenie!
Dyrekcja latarni morskiej poszukuje osoby na stanowisko latarnika. Osoba ta powinna być uczynna, uczciwa, silna, dobra.
Dyrekcja
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:33:19+01:00
Ogłoszenie
Poszukuje osoby do pracy na miejsce latarnika.Powinna byc ta osoba miła , inteligentna , pracowita oraz powinna byc przyzwyczajona do pustelniczego trybu życia .Do obowiązków latarnika należałoby zapalania światła nocą.Wszystkich chętnych prosimy o zgłoszenia pod nr.654-321-456
4 5 4
2010-02-08T14:33:49+01:00
UWAGA
Dyrekcja Latarni Morskich poszukuje kandydata na stanowisko latarnika. Osoba ubiegająca sie o to stanowisko musi spełniać szczególne wymagania. Powinna:
-być sumienna
-być odpowiedzialna i obowiązkowa
-lubić samotność
-lubić ciszę i spokój

Do obowiązków latarnika należy:
-utrzymywanie latarni w porządku
-wywieszanie w dzień różnokolorowych flag zgodnie ze wskazaniami barometru
-zapalanie świateł wieczorem

Dyrekcja Latarni Morskich
5 5 5