Mamy na religie napisać modlitwę o bogu (może się rymować), że on stworzył świat, to co nas otacza, że on jest w nas itp. I napisałam, tak do połowy, ale nie wiem co napisać dalej, jakieś pomysły, a może według was coś tu nie pasuje?? Proszę o pomoc!

,,Spójrz na niebo i na ziemie,
na ptaszyny głosu brzmienie,
gdzie nie spojrzysz, świata czar,
uwierz w końcu to nie sen,
to nasz bóg, otacza nas.
Piękne kwiaty, ciemny las,
a i owoców zjadłoby się.
Jak to możliwe, kto tak otacza nas?
To pytanie zadawane jest od lat.""

i na ciąg dalszy nie mam pomysłów, pomożecie??

2

Odpowiedzi

2010-02-08T14:35:05+01:00
Panie Boże, moje życie
Ty stworzyłeś leśne podszycie.
Wszystkie lasy, drzewa, ranki
Twoim dziełem są firanki.
Jesteś dobrym moim tatą,
bo stworzyłeś także lato.
Zima , jesień no i wiosna
przy ogódku szumi rzeka radosna.
Wszystko to śa Twoje dzieła,
dałeś nam też Zbawiciela.
Z serca mego składam dzięki,
bo stworzyłeś także zwiezrąt wdzięki.
Kiedy rano śpiewa ptaszyna,
szybko mi sięw uśmiechu usto zgina.
Za mój smutek i radości,
za to ,ze mam zdrowe kości,
za mój dom, rodzinęcałą,
za to, że stac nas na makaron
i za maę i za tatę
oraz brata i sałatę.
Z całego serca Ci dziękuję
i pomysłowości Twojej winszuję.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:42:58+01:00
... uwierz w końcu to jest dar
od naszego pana boga
czasem nawet zima sroga
grad ulewa wiatr czy słońce
wszystko niszczy, łzy wyciska
jednak miłość jest tak bliska
że zwycięży najgorszy ból
bo to wszystko daje pan
by po śmierci odejść tam
gdzie już nie ma bólu, łez
tylko szczęście i nasz pan
2 3 2