Proszę o pomoc z niemieckiego mam napisać opis mojej przyjaciółki jeśli możecie to ta przyjaciółka ma na imię Karolina brązowe włosy niebieskie oczy i jej hobby to taniec jest sympatyczna i przyjacielska tylko to prosze przetłumaczyć z gory dzięki

3

Odpowiedzi

2010-02-08T14:33:30+01:00
Meine Freundin Caroline hat braune Haare, blaue Augen. Sie liebt zu tanzen und mein bester Freund in der ganzen Klasse.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:34:06+01:00
Mein bester Freund heißt Carolina. Hat blaue Augen und braune Haare. Ihr Hobby ist das Tanzen. Es ist nett und freundlich.


Moja najlepsza przyjaciółka ma na imie Karolina. Ma niebieskie oczy i brązowe włosy. Jej hobby to taniec. Jest sympatyczna i przyjacielska.
2010-02-08T15:10:28+01:00

Meine beste Freundin heißt Carolina. Sie hat blaue Augen und die braune Haare. Ihr das Hobby ist Tanzen. Sie ist freundlich und sympathisch. ; ]]