Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:34:59+01:00
Mysle ze bd. dobrze poniewaz miałam ta sama prace domowa !

Dla mnie Przykazania Boże są drogowskazami jak dobrze przejśc przez życie. Jak ma wyglądac moje życie aby podobało się Bogu. Mówi mi abym był dobry dla ludzi kochał ich jak siebie samego.
Trzeba złoży w ręce Boga całą swoją przyszłośc. Trzeba starac się byc uczciwym nie pragnąc rzeczy cudzych które do mnas nie należą. Czcic Boga zawsze i w każdym miejscu na ziemi nie używając jego imienia ale modląc się do niego. Świat bez przykazań Bożych jest jak świat we mgle. Trzeba złożyc w ręce Boga całą swoją przyszłośc ale nie można poddac się bierności i uległości za którą często kryje się wygoda. Bóg obdarowywując człowieka wolnością powołuje go żeby uczestniczył całym swoim życiem w kształtowaniu królestwa Bożego na ziemi.

3 2 3
2010-02-08T14:35:50+01:00
Przykazania Boże są dla mnie wskazówkami jak mam postępować w swoim życiu by dostąpić zbawienia. Wiem, że dzięki nim mogę lepiej wypełniać wolę Bożą i stawać się coraz lepszym człowiekiem, który zauważa ludzką krzywdę a sam nie rani innych.
1 1 1
2010-02-08T14:36:48+01:00
Przykazania Boże są dla mnie wzorem, którym powinien się kierować każdy chrześcijan.
1 1 1