Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:41:00+01:00
Mówię szczerze, tu oszczędzicie na trapezie!

Prawie darmo prostokąty, każdy ma po cztery kąty:))

Może marna ze mnie poetka, ale rymy są:))
4 4 4
2010-02-08T14:47:01+01:00
Do nowego sklepu rano
Idzie Basia razem z mamą
Chce tam kupić parę figur
No bo w sklepie duży wybór
Są na półkach prostokąty
Są trapezy i trójkąty
Basia kupi prostokącik
Oraz trapez i trójkącik
17 4 17