Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T14:42:45+01:00
Miasto i data,12.09.2009r.

imie i nazwisko
Tetyń 18
kod pocztowy i miasto
imię i nazwisko....
Dyrektor Gimnazjum
w miejsowość....

W imieniu klasy IIIc zgłaszam się z uprzejma prośba o zmianę nauczyciela języka polskiego w drugim semestrze roku szkolnego 2009/2010.
Obecna nauczycielka nie potrafi przekazać najistotniejszych informacji i przygotować nas do egzaminu, który jest bardzo ważny

dasz najj

Z poważaniem
podpis
2010-02-08T14:45:37+01:00
PODANIE mejsc. , data

Uprzejmie zwracam się do dyrekcji szkoły.......... z prośbą o zmianę nauczyciela do j. polskiego. Powodem mej prośby jest...............
Proszę o pozytywne rozpatrzenie niniejszego podania.

podpis
1 4 1