Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T14:49:56+01:00
Liczę przekątną kwadratu o boku 5
d²=5²+5²
d²=50
d=5√2
O boku 3:
d'=3√2
różnica
d-d'=5√2-3√2

Odp: Ta przekątna jest dłuższa o 2√2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:56:01+01:00
Przepraszam, że nie będę znaków wpisywała, ale coś mi z netem się zwaliło;/

przekątna 1 kwadratu: 5 pierwiastków z 2
przekątna 2 kwadratu:3 pierwiastki z 2

Przekątna pierwszego kwadratu jest dłuższa o 2 pierwistki z 2 od drugiego kwadratu.