Odpowiedzi

2010-02-08T15:01:38+01:00
Słoń:
x=28km*0,02h
x=0,56km

0,02*60=1,2minut=72sekundy

Gepard:
x=105km*0,02h
x=2,1km

ODP.
Słoń w tym czasie przebiegł dystans 0,56km, gepard 2,1km. Biegli przez 1,2minuty, czyli 72 sek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:02:29+01:00
Vs - prędkość słonia = 28 km/h
vg - prędkość geparda = 105 km/h
t - czas biegu = 0,02 h
Ss - droga przebyta przez słonia = vst = 28 razy 0,02 = 0,56 km
Sg - droga przebyta przez geparda = vgt = 105 razy 0,02 = 2,1 km
odp
słoń przebiegł 0,56 km , a gepard 2,1 km
biegli 0,02 h = 3600 s razy 2/100 = 72 s = 1 min 12 sek
2010-02-08T15:05:54+01:00
28km/h*0,02h=0,56km-dystans słonia
105km/h*0,02h=2,1km-dystans geparda

0,02h=72sekundy=1min i 12 sekund