Odpowiedzi

2010-02-08T15:09:12+01:00
2*(-1) - 3*3 - 1/2*(-1) - 1/3*3 -1 = -2*(-9)-1/2-1-1 =18-1/2-1-1= 15 1/2


1/2*(-2)2 - 1/2 * (-2)2 * (-3) + [1/2* (-3)]= 1/2-1/3 - 1 1/2 = 1 -1/3= 2/3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:20:27+01:00
2a-3b-½a-⅓b-a dla a = -1 ; b = 3
Najpier musisz obliczyć wartość danego wyrażenia :
a-3b-½a-⅓b-a=½a+3⅓ = -1/2+10/3 *3/1=11½


(½a)² - ½a²b +(⅓b)² dla a = -2 ; b = -3

1/4a²-½a²b+1/9b²= 1/4*(-2)+2-3-1/3=-4