Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:04:31+01:00
A) kwoty 500zł
500*50%=250
500*25%=125
500*75%=375
500*10%=50
500*150%=750

B) masy 40 kg
40*50%=20
40*25%=10
40*75%=30
40*10%=4
40*150%=60

c) odległości 1 km
1*50%=0,5
1*25%=0,25
1*75%=0,75
1*10%=0,1
1*150%=1,5

D) jednej doby
24*50%=12
24*25%=6
24*75%=18
24*10%=2,4
24*150%=36
3 2 3
2010-02-08T15:04:46+01:00
A)
50%=250zł 25%=125 75%=375 150%=750
b)
50%=20 25%=10 75%=30 150%=60
c)
50%=500m 25%=250m 75%=750m 150%=1500m
d)
50%=12min 25%=6min 75%=18min 150%=36min

Mam nadzieje że dobrze;p