Odpowiedzi

2010-02-08T15:03:14+01:00
Kościoł św. Piotra i Pawła w Krakowie, projekt Giovanniego Trevano
Kościoł Jezuitów w Poznaniu
Pałac Krasińskich w Warszawie

Jerzy Siemiginowski-Eleuter, Matka Boska z Dzieciątkiem, Muzeum Narodowe we Wrocławiu

Naobrazachbarokowwych zazwyczaj byli święci
19 2 19
2010-02-08T15:05:20+01:00
-wnętrze barokowego kościola sw. duha w wilnie
Pałac w Wilanowie
fasada pałacu w Wersalu
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:59:04+01:00
Zabytki architektury barokowej w Polsce:
-zamek królewski w Warszawie
-kolumna Zygmunta w Warszawie
-Pałac Jana III Sobieskiego w Wilanowie
-Pałac Krasińskich w warszawie
-Kościół Jezuitów w Świętej Lipce
-kościół Św. Piotra i Pawła w Krakowie
-pałac Branickich w Białymstoku
-zamek Krzyżtopór w Ujeździe
-Kalwaria Zebrzydowska

Tematyka dzieł barokowych zależała od miejsca i umieszczenia .W kościołach religijna ,a w pałacach mitologiczna . Malowano też na płótnie głównie sceny realistyczne.
W Polsce w okresie baroku tworzono dwa rodzaje portretów; sarmacki i trumienny.
47 4 47