Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:20:33+01:00
Droga Kasiu, dowiedzialem sie ze wpadlas w nalog narkotykowy. Wiem, ze jest ci ciezko, dlatego pisze do ciebie ten list. Ucieczka w narkotyki nie jest dobrym sposobem na rozwiazanie swoich problemow, wrecz przeciwnie mozesz sobie zrobi jeszcze wieksza krzywde. Kolezanki i koledzy moga sie od ciebie odwrocic, a to spowoduje u ciebie jeszcze wiekszy stres, wiec prosze Cie bardzo przestac to brac i porozmawiaj o swoich problemach z rodzicami, oni na pewno cie zrozumieja i doradza najlepsze rozwiazanie.
2 4 2
2010-02-08T15:25:39+01:00
Zasmucona dziewczyna napisała list do przyjaciółki mówiąc jej że ma problem z narkotykami i prosi ją o pomoc:
jestes moją ostatnią drogą wyjścia nie moge powiedziec o tym rodzicom beda wsciekli za bardzo ich to zaboli pomóż mi niewiem co robic czy brac potajemnie dalej czy niebrać?dorac mi prosze czekami na odpowiedz.


czesc przetczytalam twój list i jestem załamana po tym czego dokonałaś ale dobrze pomoge ci powiedz wszystko rodzicom a oni napewno ci pomoga, ufaja ci napewno ci cos doradza, przytula opowiedz im o wszystkim od poczatku.
mysle ze pomoglem licze na naj;)