Wyrażenia Algebraiczne

zad 1
W klasie jest x chłopców i y dziewcząt . Zapisz ,ilu uczniów jest w tej klasie .

zad2
W sadzie było n grusz . Jabłoni było2 razy więcej . Zapisz , ile jabłoni i grusz było w tym sadzie.

zad3
Marek ma p znaczków , a Wojtek ma o 30 znaczków więcej . Zapisz , ile zanczków ma Wojtek .

2

Odpowiedzi

2010-02-08T15:03:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:03:54+01:00
Zad 1
W klasie jest x chłopców i y dziewcząt . Zapisz ,ilu uczniów jest w tej klasie .
x+y
zad2
W sadzie było n grusz . Jabłoni było2 razy więcej . Zapisz , ile jabłoni i grusz było w tym sadzie.
n+2n=3n
zad3
Marek ma p znaczków , a Wojtek ma o 30 znaczków więcej . Zapisz , ile zanczków ma Wojtek
p+30
2 5 2