Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:05:07+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_polskich_zwi%C4%85zk%C3%B3w_zawodowych
Do najbardziej znanych należą:
- Niezależny Samorządny Związek Zawodowy "Solidarność"
- Związek Nauczycielstwa Polskiego (ZNP)
8 3 8
2010-02-08T15:06:00+01:00
Niezależny Samorządny Związek Zawodowy ,,Solidarność''
Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych
Forum Związków Zawodowych
8 3 8
2010-02-08T16:03:48+01:00
"Solidarność" - myślę, że najbardziej nam wszystkim znana,
Inicjatywa Pracownicza -Ogólnopolski Związek Zawodowy Inicjatywa Pracownicza jest organizacją dobrowolną , gdzie mój los zależy od twojego zaangażowania i odwrotnie.
2 5 2