Odpowiedzi

2010-02-08T15:09:52+01:00
Bałtyk jest zanieczyszczony ponieważ wpływa do niego z samej Polski ponad 200 rzek które również są zanieczyszczone
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:45:52+01:00
1
bałtyk jest zanieczyzszczony ponieważ ludzie wysypują zapewne dużo zanieczyszczeń jest w nim dużo glonów udowa rowów melioracyjnych, intensywne uprzemysłowienie, rozwój i powstawanie nowych fabryk
2wyrózniają ją gleby
3 2 3