Odpowiedzi

2010-02-08T15:17:40+01:00
Drogi Wójcie (tu napisz sobie date)

Piszę do Pana ponieważ chcę aby gmina zakupiła narty i gady do szkoły .
Jest to dla mnie bardzo ważne , gdyż narty mogą posłużyć nam do różnych zabaw sportowych . Gady też są potrzebne na lekcje przyrody dzięki nim będziemy mogli bardziej poznać zwyczaje zwierząt egzotycznych dzikich i innych .
Bardzo proszę o rozpatrzenie mojej prośby i szybką odpowieć .
Dziękuję za przeczytanie listu .

jak chcesz dodaj coś sobie jeszcze i tu podpis piszesz :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:24:24+01:00
(z prawego brzegu karki) >> np.Warszawa 08.02.10r.

(wyśrodkowane)>> Szanowny Panie Wójcie.

(akapit) Witam Wójta serdecznie.Mam prośbę dla Pana na temat zakupu nart i gadów dla naszej szkoły np. Podstawowej i nr szkoły i nazwa Twojej szkoły ok.
(akapit)Ostatnio na zajęciach fizycznych gdy chcieliśmy z klasą wyjść i potrenować jazdę na nartach okazało się , że te które mieliśmy nie są już do użytku, nie ma się co dziwić służyły naszej szkole parę ładnych lat. Przydały by się też do zakupienia nowe gady. Bardzo proszę o pomoc.Ucznie lepiej by się czuli jeżdżąc na nartach na zajęciach w-f.
(akapit) Proszę Panie Wójcie przemyśleć tą propozycję.Czekam niecierpliwie na odpowiedź.

np. Kamil (twoje imię)

1 5 1