Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:10:02+01:00
Książkę dedykuję (imię osoby).
Za wyjątkowość tej osoby,temperament oraz mądrości życiowe,jakimi się w życiu kieruje.
- ty mnie zawsze pocieszasz w trudnych chwilach,to ty się ze mną śmiejesz i płaczesz,z tobą na koniec świata.
(podpis Imię lub imię i nazwisko)
5 5 5
2010-02-08T15:10:09+01:00
Dziękuję bardzo wszystkim osobom, które zainspirowały mnie do napisania tej książki. Szczególnie muszę podziękować (np.) Arturowi za pierwszy pomysł treści tej powieści.
5 4 5