Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:13:21+01:00
Imie Wiktoria, wybralam dlatego, iż bardzo mi sie podoba oraz symbolizuje symbol dziewicy i męczennicy.
W ikonografi św. Weronike postrzega sie jako dobra osobe rozdajaca pieniadze i klejnoty ubogim ludzia. Sw. Weronika ma bardzo ciekawe atrubuty, sa to miedzy innymi miecz w sercu i aniol. Wydaje mi sie, ze przedstawione argumenty popieraja moja decyzje o wyborze trzeciego imienia.

PS. Mam nadzieje ze sie podoba :D
3 3 3
2010-02-08T15:14:10+01:00
Wybrałam imię wiktoria , ponieważ jest to piękne imię. osoby o tym imieniu sa bardzo inteligentne i zywiolowe. noszac takie imie bylabym dumna ze jestem katoliczka,

imie wiktoria symbolizuje dziewictwo.
była również św. wiktoria.
4 2 4