Odpowiedzi

2010-02-08T15:15:09+01:00
Cp= ms/mr * 100%
Cp= 250g/500g * 100% = 50%

;) .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:19:52+01:00
Dane: szukane:
m roztw =500g Cp =?
m sub. = 250g

cp= m sub/m rozt *100%

Cp =250 g /500 g * 100%
Cp = 50 %
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:26:24+01:00
Mr = 500g - [masa roztworu]
ms = 250g - [masa substancji]
Cp = ?
cp = ms/mr *100%

Cp =250 g / 500 g * 100%
Cp = 50 %

Odp. stężenie wynosi 50%.