Zadanie na poziomie 5 klasy . ; p
Uzupełnij .

Długość boku kwadratu - 15 cm .
Obwód kwadratu - ?

Długość boku kwadratu 7 ½ cm .
Obwód kwadratu - ?

Długość boku kwadratu - ?
Obwód kwadratu - 24 dm .

Długość boku kwadratu - ?
Obwód kwadratu - 1 m .

Długość boku kwadratu - 42 cm .
Obwód kwadratu - ?

Długość boku kwadratu - 113 m .
Obwód kwadratu - ?

Daje naj , prosze o jak najszybsze rozwiązanie . < , 3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:15:32+01:00
Długość boku kwadratu - 15 cm .
Obwód kwadratu -60cm

Długość boku kwadratu 7 ½ cm .
Obwód kwadratu - 30cm

Długość boku kwadratu - 6dm
Obwód kwadratu - 24 dm .

Długość boku kwadratu - 25cm
Obwód kwadratu - 1 m .

Długość boku kwadratu - 42 cm .
Obwód kwadratu - 168cm

Długość boku kwadratu - 113 m .
Obwód kwadratu - 452m
DAJ NAJLEPSZĄ:)
2010-02-08T15:19:04+01:00
1.obwód kwadratu:15 *4=60
2. obwód kwadrat: 7 1/2* 4=14/2*7=28
3.dł.boku kwadratu: 24:4=6
4.dł.boku kwadratu:100cm:4=25cm
5.obw.kwadratu:42*4=168
6. obw.kwadratu: 113m*4=452