Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:14:35+01:00
Napisal ja Henryk Sienkiewicz
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:15:13+01:00
Powieść W Pustyni i w puszczy powstała dzięki namowom małej przyjaciółki – Wandzi,
Ulanowskiej która usilnie prosiła pisarza o opowieść dla dzieci . Okazało się że wydana
w 1911r książka przysporzyła autorowi najlliczniejszą,najwspanialszą i najwierniejszą
rzeszą czytelników-dzieci.



Miałam to
2 5 2
2010-02-08T15:29:24+01:00
Powieść W Pustyni i w puszczy powstała dzięki namowom małej przyjaciółki – Wandzi,
a ej autorem jest Henryk Sienkiewicz
1 4 1