Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:19:48+01:00
'Żyj bez strachu a wygrasz'

Jesli nie bedziemy sie niczego obawiac to bez przeszkod dotrzemy do upragnnionego celu, zawsze ten cel osiagniemy.
Strach nas ogranicza. wiec jesli jestesmy osobami ktore bezustannie sie czegos boja, to ten zyciowy cel bardzo trudno bedzie nam osiagnac a na drodze bedzie stalo wiele przeszkod.
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:20:38+01:00
Myślę ze chodzi o to że jak mamy jakieś występy , konkursy czy coś w tym stylu to zeby się przed nimi nie stresować bo czasem jak ktoś się mocno czasem stresuje to wszystkiego zapomina .
3 3 3