Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:20:27+01:00
Cechy cieczy :
-nie mają wlasnego kształtu , wlane do naczynia przybierają jego kształt .
- mają swoją objętość , która trudno jest zmienić tzn. sa mało ściśliwe
- wlane do naczynia tworza samorzutnie swoja gorna powierzchnię , zwana powierzchnia swobodna
- sa najczesciej złymi przewodnikami ciepla
- niektore przewodzą prąd elektryczny

pozdrawiam i licze na najlepszą .;-)
ps. to nie jest z internetu , tylko z zeszytu i jest dobrze . ;-*
24 4 24
2010-02-08T16:14:00+01:00
Stan płynny.
dopasowywanie się do kształtu naczynia w którym jest.
parowanie.
7 2 7
2010-02-08T16:37:03+01:00
Właściwości cieczy:
- łatwo zmienić ich kształt
- trudno zmienić objętość
(można podczas zmieniania temperatury cieczy)
- powierzchnia swobodna cieczy tworzy zawsze płaszczyznę poziomą
- zazwyczaj ciecze są złymi przewodnikami ciepła
28 4 28