Zadanie na poziomie 5 klasy . ; p
Uzupeełnij .

a - 6 cm .
b - 7 cm .
obwód prostokąta bokach długości a i b - ?

a - 2 ½ cm .
b - 3 ½ cm .
obwód prostokąta bokach długości a i b - ?

a - 75 m .
b - 50 m .
obwód prostokąta bokach długości a i b - ?

a - 27 m .
b - ?
obwód prostokąta bokach długości a i b - 100 m .

a - ?
b - 55 mm .
obwód prostokąta bokach długości a i b - 21 cm .

daje naj , proszę o jak najszybszą odp . ;-p

3

Odpowiedzi

2010-02-08T15:22:43+01:00
A - 6 cm .
b - 7 cm .
ob=2*6cm+2*7cm=26cm

a - 2 ½ cm .
b - 3 ½ cm .
Ob=2*2,5cm+2*3,5cm=12cm

a - 75 m .
b - 50 m .
Ob=2*75m+2*50m=250m

a - 27 m .
b - ?
Ob=2*27m+2*?m-100m=54m-2?m-100m

a - ?
b - 55 mm .
Ob=2*?m+2*55mm-210mm=2?m+110mm-210mm

Liczę na najlepszą ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:23:00+01:00
Obw prostokąta 2a+2b
2*6+2*7=26

2*2½+2*3½=5+7=12

2*75+2*50=250

27*2=54 100-54=46 46/2=23

55mm=5,5cm 5,5*2=11 21-11=10 10/2=5

mam nadzieje ze pomogłam...:D
2010-02-08T15:23:12+01:00
1. 6x2+7x2= 12 + 14 = 26 cm
2. 2 ½ x2 + 3 ½ x 2= 5 + 7 = 12 cm
3. 75 x2 + 50 x2 = 150 + 100 = 250 m
4. 27 x2 + ( 100 -27 ) x2 = 54 + 146 =200 m
5. 55 x2 + ( 210 - 55 ) x2 = 110 + 310 = 420 mm