Odpowiedzi

2010-02-08T15:28:43+01:00
1.mnozymy przez 8 4x+6=8
4x=2
x=1/2
2.mnozymy przez 5 3x-1=10
3x=9
x=3
3.chyba jakis blad jest??
4.mnozymy przez 12
6x+8x=9
14x=9
x=9/14
5.9/10x=36 /razy 10
9x=360
x=40
6.mnozymy przez 10 2x=110
x=55
7.3x-18=18
3x=36
x=12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:43:58+01:00
Przepraszam za kolejnosc
3x\5-1\5=2 razy5
3x-1=10
3x=9:3
x=3

11=0,2x
-0,2x=-11\:(-0,2)
x=55

3(x-6)=18
3x-18=18
3x=18+18
3x=36\:3
x=12

0,9x-17=19
0,9x=19+17
0,9x=36\:0,9
x=40

1\2x+3\4=1\8 \*8
4x+6=1
4x=1-6\:4
x=-1,25

3\7-5x\8x=1\7
5\8x=1\7-3\7
5\8x=-2\7 \:5\8
x=-2\7*8\5
x=-16\35

x\2+2x\3=3\4 \*12
6x+8x=9
14x=9\:14
x=9\14
















9(
















0


9








9