Odpowiedzi

2010-02-08T15:20:40+01:00
Panie ktory stworzyles wszystko co nas otacza pomoz nam w pokonywani wielu zawilych i trudnych przezyciach w naszym zyciu i prosze cie o pomoc w pokonywaniu wielu trudnoisci.Amen
2010-02-08T15:21:26+01:00
Panie Jezu proszę Cię ,aby zawsze gdy będę miał/a jakis problem pomórz mi go przezwycięrzyć .Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:22:28+01:00
Panie Boze, Wszechmogacy, pozwalamy sobie, abys dal nam dar pokonywania trudnosci, wszelkich niejasnosci. Abysmy wiedzieli jaka wybrac mamy droge. Te wlasciwa, prawdziwa. Wierzymy, ze gdybysmy mieli taki dar, to swiat stal by sie lepszy... Pragniemy tego Jezu przenajswietszy.