Odpowiedzi

2010-02-08T15:22:17+01:00
Basia miała 7 cukierków.Czarek miał 8 cukierków.Z jeszcze dwoma koleżankami mieli 32 cukierki.Ile cukierków mają łącznie dzieci ?

Cukierki Basi - 7
Cukierki Czarka - 8
Wszystkich dzieci z koleżankami 32

7*8 + 32 = 88
ODP.dzieci miały 88 cukierków
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:22:46+01:00
Martyna poszla do sklepu i kupila sobie 7 piórników po 8 złoty i jeden plecak za 32złote...ile zaplacila w sklepie martyna?

7*8+32=56+32= 88
2010-02-08T15:24:16+01:00
Na początku Zosia miała 7 cukierków.Potem mama dołożyła jej 8 razy tyle.Następnie Zosia dostała od babci 32 cukierki. Ile cukierków miała łącznie?
Rozwiązanie:
7*8+32=56+32=88

Odp. Łącznie Zosia miała 88 cukierków.