Mam pytanie. Od pewnego czasu mam taki problem. Po włączeniu komputera, gdy już się wszystko załaduje kiedy włączam menu start ekran rozciąga mi się. Próbowałem już wszystkich sposobów ale nie mogę nic z tym zrobić. Gdy już mam włączony jakiś program albo przeglądarkę internetową to to już mi się to nie dzieje i wszystko gra. Proszę o pomoc jak najszybciej.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:21:33+01:00
Ja też tak kiedyś miałem ale nic nie robiłem było tak z tydzień i zrobiło się normalnie a mój kolega też tak miał ale on przeinstalował windowsa
2010-02-08T15:57:58+01:00
Zainstaluj sobie program anty wirusowy!!!!!!!!!!!!!!!!!....

Bo to mogą być wirusy?...

Lub zainstaluj nowego windołsw.

Tez to mogą psuć rużne gry.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:08:17+01:00
Popieram Tomka zainstaluj sobie antywirusa "AVG Anti-Virus Free" i "Ashampo Win Optimalizer" a i poszperaj w Ustawieniach powinno to pomuc a i Ashampo przeczysc wszystkie dyski (jest to program czyszczący twoj komputer):)