Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:22:41+01:00
Szukamy chłopca imieniem Adam Cisowski.Jest wysoki,szczupły,
wsportowany i bardzo mądry. Ma 17 lat co po nim widać. Jest bardzo mądry. Mam nadzieje,że gdy go zobaczycie zadzwonicie na tel.667800987.

prof.Paweł Gąsowski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:35:32+01:00
Zaginął Adam Cisowski.Jest wysoki i szczupły, ma 14 lat,chodzi o kuli,jest zawsze umiechnięty.Jesli zobaczycie takiego chłopca prosimy o kontakt tel.884-562-301
Rodzice
Halina i Jarek Gąsowscy
1 1 1