Odpowiedzi

2010-02-08T15:25:37+01:00
Dziękuję ci lisie za to że pokazałeś małemu księciu co jest dobre a co złe. Dzięki tobie zrozumiał że ważne jest tylko to co nosi się w sercu . Zaczął mnie lepiej traktować i spędzamy o wiele więcej czsu . Dziękuję ci ! ;)
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:27:22+01:00
Drogi Lisie,

Pewnie zastanawiasz się, dlaczego do Ciebie piszę. Powód jest bardzo prosty. Właśnie dzięki Tobie mój Mały Książe powrócił na swoją planetę. Gdyby nie Ty, dalej tkwiłabym na niej sama, przepełniona smutkiem. Bez niego, wszystko wydawało się takie trudne. Dni charakteryzowały się niezwykłą szarością, noce zaś nieprzezwyciężonym strachem. Brak mi słów, by oddać mą wdzięczność. Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy. Chłopiec będzie opiekował się mną jak za dawnych czasów, postara się, aby niczego mi nie brakowało. Dobrze wiesz, że to wszystko właśnie dzięki Tobie. To Ty uświadomiłeś Małemu Księciu co przede wszystkim należy cenić w zawiłym życiu, a co ignorować. Nie ma słów, by opisać mą jakże potężną wdzięczność.

Dziękuję, Róża
5 5 5