Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:26:13+01:00
3x-(7-15x)< 8-6(1-5x)
3x-7+15x < 8-6+5x | +7 -5x
13x < 9 |: 13
x < 9/13

x+5-(17-3x) >-6+7(2x-3)
x+5-17+3x > -6+14x-3
4x - 12 > -9 +14x |+12 -14x
-10x > 3 | : (-10)
x < -3/10
2010-02-08T15:30:23+01:00
3x-(7-15x)< 8-6(1-5x)
-21x+45x<8-6+40x
-21x+45x-40x<8-6
-16x<2

x moze być np 1, 2 wtedy bedzie np -16<2 lub -32<2

x+5-(17-3x) >-6+7(2x-3)
x-85+15x> -6+14x-21
x+15x-14x>-6-21+85
2x> 58
x moze być np30, 42 wtedy np 60>58 lub 84>58
2010-02-08T15:30:32+01:00
3x-7+15x < 8-6+30x
3x+15x-30x < 8-6+7
-12x < 9/:(-12)
x > -0,75

x+5-(17-3x) > -6+7(2x-3)
x+5-17+3x > -6+14x-21
x+3x-14x > -6-21-5+17
-10x > -15/:(-10)
x < 1,5