Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:24:51+01:00
Módlmy się za kałpłanów.Aby i posługa była mocna i pomogła kościołowi. Dbajmy o ich dobro aby nie zabrakło ich na świecie.
2010-02-08T15:25:37+01:00
Panie Boze prosze cie serdecznie z calego mojego serca pomodl sie za kaplanow ktorzy godnie wypelniaja droge swojego przeznaczenia i aby nie zbladzili w swoich przekonaniach aby trwalim w nich do konca zycia.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:27:20+01:00
Panie i Boże nasz, Królu nieba i ziemi,

Ty powierzyłeś kapłanom Najświętszy Sakrament

I skarb swojego Stworzenia

Oddając w ich ręce Władze nad samym sobą.

Ześlij Twojemu ludowi świętych kapłanów,

Aby mu byli podporą w trudnościach,

Braćmi w potrzebach,

Aby Ciebie słowem, czynem, miłością

Wprowadzali w serca ludzkie

I trudy codziennego życia.

Spraw, aby serca kapłańskie,

Myśli i ręce pozostały czyste,

Pokorne i zawsze gotowe do posługi.

Niech będą odbiciem Twego

Świętego Oblicza,

Niech pozostaną wierni Tobie,

Twojemu Kościołowi

I swojemu powołaniu,

aż do ostatniej chwili swego życia. Amen.




(NIE MYŚL ,ZE Z NETA XDDD TAKEI TERAZ MAM NADCHNIENIE MOZE JESZCZE JAKAS MODLITWE NAPISAC?)
3 2 3