Odpowiedzi

2010-02-08T15:29:48+01:00
Jestem dzieckiem bożym bo jak byłem mały mama u tata mnie ochśćili potem przystąpiłem do pierwszej komunii św. modlę się codziennie i chodzę do kościoła.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:59:15+01:00
Każdy z nas jest dzieckiem Bożym. Nie patrząc z punktu biologicznego, każdego z nas stworzył Bóg Wszechmogący. W momencie chrztu świętego nasi rodzice biologiczni zobowiązali się utrzymywać z wiarą Kościoła czyli w pogłębianiu wiedzy o naszym Ojcu.
7 3 7
2010-02-08T16:43:06+01:00
Tzn. wierzę Bogu, kocham Go jestem Mu poddana ze wszystkich sił. On jets moim Ojcem. Dzięki niemu jestem na tym świecie i jestem jego dzieckiem. Jako dziecko Bozę rozmawiam z nim co wieczór i rozmawiam.;)