Odpowiedzi

2010-02-08T15:26:17+01:00
600/300=2
4cm*2=8cm Odp.:B
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:26:36+01:00
300x4 cm = 1200 cm - odległość rzeczywista.
1200 cm:600 = 2 cm
Odpowiedź: Odległość będzie wynosić 2 cm.
10 4 10
2010-02-08T15:27:24+01:00
Jeśli odległość na mapie w skali 1:300 wynosi 4 cm, to na mapie w skali 1:600 będzie wynosić:

A. 4 cm B. 8 cm C. 6 cm D. 2 cm

(prosze o obliczenia)
1:300
1cm-300cm
1cm-3m
4cm-12m
1:600
1cm-600cm
1cm-6m
?cm-12m
2cm-12m

Więc z tego wynika,że to odpowiedź D.
Liczę na najlepszą ;)