Odpowiedzi

2010-02-08T15:29:32+01:00
Osoby, ktore chca upokorzyc innych, przewaznie chca zaimponowac kolega lub kolezanka, zaczepiaja przede wszystkim osoby slabsze, aby miec pewnosc, ze dadza sobie z nimi rade. Agresja wystepuje u nich z powodow konfliktow domowych lub problemow osobistych. Przewaznie osoby, ktore zaczepiaja inne dzieci nie sa pilnymi uczniami.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:29:59+01:00
Osoby upokażające innych kierują się najczęściej zazdrością np. osoba lepiej się uczy, lub mogła być w przeszłości sama upokarzana więc teraz się odgrywa na młodszych,słabszych lub poprostu niższych. Agresja zazwyczaj bieże się tu od problemów w rodzinie albo ogulnie z problemami życiowymi.
1 5 1
2010-02-08T15:31:46+01:00
Większość osób, która upokaża innych robi to, ponieważ uważa to za śmieszne. Nie obchodzą go uczucia innych. Kierują się tym, jak najbardziej kogoś ośmieszyć. Zazwyczaj takie osoby nie mają wielu rowieśników. Agresja może wychodzić z domu, lub dlatego, że sobie nie radzą w szkole.
1 4 1