Przetłómacz na język polski.
I live in New Jork and it's great. There are huge shopping centers and interesying place to go. My mumloves all the art galleries and museums,but I like Central Park where I go skateborading.It's big enought to get away from the noise and the traffic. They country isn't for me. It isn't exciting enough for people of my age. Most people don't live close enough to their friends a have a good social life. It's too guite and too boring.City life rules.

2

Odpowiedzi

2010-02-08T15:34:00+01:00
Żyję w Nowym Jorku i to jest świetnie. Tam są olbrzymime centrama handlowe i interesujac miejsce do zwiedzania . Moja mama kocha wszystkie galerie sztuki i muzea, ale ja lubię chodzic do Central Parku gdzie jezdze na desce .To jest wystarczajaco dużo zeby wyrwać się z hałasu i ruchu ulicznego. ich kraj nie jest dla mnie. To nie jest wystarczająco pasjonujące dla ludzi mojego wieku. Większość ludzi nie żyje wystarczająco blisko do swoich przyjaciół mieć dobre życie towarzyskie. jest za cicho i za nudno. Reguły zycia w miescie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:35:43+01:00
I live in New Jork and it's great. There are huge shopping centers and interesying place to go. My mumloves all the art galleries and museums,but I like Central Park where I go skateborading.It's big enought to get away from the noise and the traffic. They country isn't for me. It isn't exciting enough for people of my age. Most people don't live close enough to their friends a have a good social life. It's too guite and too boring.City life rules.

Mieszkam w Nowym Yorku i jest super. Są tam centra handlowe i ciekawe miejsca gdzie można się wybrać. Moja mama kocha galerie sztuki i muzea, ale ja lubie Central Park, gdzie mogę jeździć na desce. To fajnie uciec od hałasu i ruchu drogowego. To nie kraj dla mnie. To nie jest na ekscytujące dla ludzi w moim wieku. Dużo ludzi nie mieszka blisko swoich przyjaciół i zanika ich życie towarzyskie. Tam jest zbyt cicho i nudno. Zasady życia w mieście.