Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:50:31+01:00
Las jesienią jet piękny!!!!! Na samym początku lasy widac jeszcze pojedyncze zielone liście na drzewach. Gdy wchodzi się dalej, ściółką uwitą ze spadłych liści czuc piękny zapach jesieni. Po obu stronach drogi widac przepiękny widok kolorowych drzew, krzewów i paproci. w niiektórych miejscach rosna borowiki, kurki i inne pyszne grzyby. W oddali słychać odgłosy leśnych zwierząt : wiewiórke skaczącą po szeleszcących liściach, ćwierk ptaków.




mam nazdieje ze sie przyda i licze na naj ;)
42 1 42
2010-02-08T16:37:37+01:00
Wiosną w parku jest pięknie! Lubię patrzeć jak drzewa z dnia na dzień kwitną. Często siadam na ławce patrzę na dzieci, które biegają, jeżdżą na rowerze, na rolkach i wsłuchuję się w śpiew ptaków. Powietrze wiosną jest takie świeże i delikatne. Gdy wracam ze szkoły z koleżankami często robimy zdjęcia przyrodzie, by później pokazać je np. na biologi. Lubię wiosnę, razem z wiosną rozkwitam także ja.
75 3 75