Stefan Żeromski zatytułował swoją powieść "Syzyfowe prace" aby uświadomić , że ......
Dokończ powyższe zdanie
PROSZĘ O SZYBKIE ROZWIĄZANIE BO MAMA NA JUTRO
Z GÓRY BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO DZIĘKUJE=) =) =) .

3

Odpowiedzi

2010-02-08T15:31:30+01:00
...próba rusyfikacji polskiej młodzieży nie mogła się udać, były to syzyfowe prace Rosjan.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:31:49+01:00
Że rusyfikacja Polaków nie miała sensu, była pracą bezowocną, syzyfową pracą.
2010-02-08T15:33:35+01:00
rusyfikatorzy nadaremno wpajali polskiej młodzieży j. rosyjski, a więc ich praca jest "syzyfowa".