Odpowiedzi

2010-02-08T15:34:41+01:00
5% * 3600 = 0,05 * 3600 = 180 - odsetki
19% * 180 = 0,19 * 180 = 34,2 - podatek od odsetek

180-34,2=145,8
3600+145,8=3745,8

Odp: Po upływie terminu lokaty Asia otrzyma 3745,8 zł.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:36:17+01:00
3600+5%=3780
3780-3600=180zł-odsetki
180*19%=34,2zł-podatek od odsetek
180-34,2=145,8zł-odsetki
3600+145,8=3745,8zł
odp.po upływie lokaty otrzyma 3745,8zł
7 3 7
2010-02-08T15:38:44+01:00
3600 - 100%
x - 5%

x= 180 zł

19% podatku

180 - 100%
x - 19%

x= 34,20 zł

180 - 34,20 = 145,80 zł



3600 + 145,80 = 3745,80 zł

Odp. Po odtrąceniu odsetek Asia otrzyma 3745,80 zł
6 4 6