Odpowiedzi

2010-02-08T15:33:28+01:00
Da vinczi , mocat ,michl aniol(sąd ostateczny)
5 1 5
2010-02-08T15:37:09+01:00
Wojciech Bogusławski- założył w Warszawie pierwszą szkołę dramatyczną, napisał także podręcznik grzy aktorskiej, wprowadził na polską scenę sztuki Szekspira i innych obcych autorów, napisał iwyreżyserował sztukę Cud mniemany czyli Krakowiacy i Gorale

Hugo Kołłątaj - pisarz, polityk i filozof. W Warszawie skupił grono zainteresowanych publicystów reformą ustroju. Przeciwnicy reform nazywali ich Kuźnicą Kołłątajowską
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:38:18+01:00
1. James Cook - znany angielski żeglarz , zbadał wiele krain a przy tym opisy dalekich ladow stały się ulubiona lekturą .
2. Wolfgang Amadeusz Mozart - klasyk wiedeński nazywano go tak ze wzgledu na miasto zamieszkania . Był czołowym przedstawicielem muzyki epoki oświecenia.
3. Jean Jacques Rousseau - wybitny myśliciel tej epoki , uznajacy wolność człowieka za źródło wszelkiego postepu .
4. Carl von Linne ( to e napisz z kreska na górze ;) ) - szwedzki przyrodnik i lekarz . Opisał wiele roślin i zwierzat.



Staram się o naj . ;*
6 4 6