Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:36:26+01:00
12cm
60 mm= 6 cm

12*6+72
3 1 3
2010-02-08T15:37:27+01:00
Dane:
D1=12cm
D2=60mm=6cm

Obliczam pole deltoidu:
P=1/2*D1*D2
P=1/2*12*6
P=36cm2 :]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:43:13+01:00
Dane:
d1=12cm
d2=60mm(60mm=6cm)

wzór na pole deltoidu:
P=½d1×d2 (d-przekątna)

(teraz należy dane podstawić do wzoru)

Rozwiązanie:
P=½d1×d2
P=½12cm×6cm
P=6cm×6cm
P=36cm²

Odp.Pole deltoidu wynosi 36cm².


Myślę że pomogłam... Pozdrawiam!
2 3 2