Odpowiedzi

2010-02-08T15:35:53+01:00
Moja kochana popelnilam blad przepraszam Cie za to z calego mego serca prosze wybacz mi popelnione bledy i sprobuj przebaczyc.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:38:15+01:00
Panie boze przepraszam ze zranilem dzisiaj ... (imie). Bardzo zaluje ... Wiem ze wbilem Ci kolejny gwozdz do krzyza i kolejny kolec w wiencu. Prosze cie o odkupienie wszystkich win. Chce sie poprawic...
1 4 1