Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:38:00+01:00
-3cd
3ax
1\2*y2z - ta dwójka oznacza potęgę
-18cd2 - ta dwójka oznacza potęgę
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:39:20+01:00
A)-3cd
b)3ax
c)1/2y(2)z
d)-18cd(2)
e)-1/2a(2)b(2)
f)10a(3)
g)-1/2x(3)y(2)
h)3x(2)y
i)-3s(3)t(2)

robiliśmy to zadanie dzisiaj na lekcji wiec na pewno jest dobrze :)
liczby w nawiasach to potęgi
wiem że trzech ostatnich nie podawałeś/aś ale przepisywałam z zeszytu wiec jakby ci sie przydalo to zostawie ;]
20 4 20