Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:42:26+01:00
Nigdy ale to nigdy tego nie zapomne to bylo pamietne lato i te pamietne wakacje.Zaczely sie wesolo radosnie codziennie wypady z mojii przyjacilmi nad rzeke , do lasu,przyjemne spacery dyskoteki w remizie co sobote poznawanie nowych przyjaciol i znajomych .wiele sie zmienilo i polepszelo poznalam chlopaka ktory na zawsze bedzie w moji sercu zaczelam z nim chodzic i bylo cudownie.Byly to moje nie zapomniane wakacje i co rano sobie je przypominam i wspominam.Nigdy nie zapomne tej chwili.
2010-02-08T15:43:03+01:00
Moje pierwsze przeżycie na wsi było fantastyczne . Oglądałem wiele dla mnie nowych zwierząt np . krowa , koń , kury , kozioł . a najberdziej było dla mnie najlepsze ze patrzyłam jak sie krowe doi
1 1 1
2010-02-08T15:47:56+01:00
Nigdy tego nie zapomnę, kiedy spedzalem razem z bartem wakacje u babci na wsi. Pewnego dnia babcia poprosila nas zebysmy poszli do lasu zebrac maliny . Gdy tak sobie chodzilismy po lesie zobaczylismy swinie . byla ona duza i straszna. Gonila nas ! Ucieklismy ! wkoncu zdzisio moj brat wywalil sie i ta swinia stanela obok niego , a z za krzaka wyleciala babcia z siekiera i krzyczala : bierz ja ! bierz ja ! xDD moj brat wystraszyl sie i uciekl a ja stalem i patrzylem jak babcia rżnie swinie. Zapytalem sie : Co ty robisz ? Babcia powiedziala ze to dzik i bedzie z niego dobre mieso . Razem ze zdzisiem wzielismy na bary dzika i zanieslimy do obory . Flaki zaczely z niego wylatywac , a babcia zbierala je do koszyczka na maliny . Wieczorem przy kolacji z dzika opowiedzielismy wszystko dziadkowi :)

Mam nadzieje ze sie podoba . Taka wiejska przygoda :D:D
3 2 3