Odpowiedzi

2010-02-08T15:42:21+01:00
Według mnie to:
każdy tak jak Odys dąży do swojego celu, przemierzając przy tym drogę życia, której obrazem jest dziesięcioletnia wędrówka Odyseusza do Itaki.

Pozdrawiam:)
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:46:07+01:00
Rozumiem to tak,iż każdy człowiek jest taką osobą, która jak nawet opuści swój dom w celu zdobycia pracy,realizacji marzeń, wróci na swoją ziemię,do dom, do rodziny, ze względu na wielkie przywiązanie i tęsknotę.
37 3 37
2010-02-08T15:55:33+01:00
Oznacza to ze każdy z nas jest człowiekiem , który zawsze będzie wracał do swojej rodziny, ojczyzny czyli do tego co jest w jego życiu najważniejsze .

pozdrawiam
i licze na najlepszą . ;-) ;-*
54 4 54