Odpowiedzi

2010-02-08T15:37:54+01:00
Jeśli trójkąt jest prostokątny to suma pól kwadratów zbudowanych na przyprostokątnych jest równa polu kwadratu zbudowanego na przeciw prostokątnej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:38:24+01:00
W dowolnym trójkącie prostokątnym suma kwadratów długości przyprostokątnych jest równa kwadratowi długości przeciwprostokątnej tego trójkąta.

a^2 + b^2 = c^ 2
2010-02-08T15:38:27+01:00
A²+b²=c²
przyprostokątna do kwadratu plus druga przyprostokątna do kwadratu = przeciwprostokątna do kwadratu